Efterårsudstilling for Pakhusets medlemmer

Helios Biograf og Kulturhus
Banegårdspladsen 7, 5600 Faaborg, 5600

Begivenhedstype

Kunstforeningens efterårsudstilling, hvor alle foreningens medlemmer har mulighed for at deltage.

Emnet for efterårets medlemsudstilling er FILM. Kunstnerne kan lade sig inspirere af film de har set i Helios, eller af film generelt.  Helios arbejder på at vise en kunstfilm.

Fernisering: Søndag den 1. oktober (tid oplyses senere).

Åbningstider: Når der er åbent i Helios, dvs. kl. 10-22.

Lokale: På 1. sal. Der er fri adgang til udstillingen gennem foyeren.

Kontakt: Karen Tholle mobil 60 66 09 45.
Indlevering af værker: Indlevering af værker (maxbredde 1 m)Helios 1. sal fredag d. 29. september kl. 17-18 (der er elevator). Max. 1 m bredde på billeder, og alle billeder skal være gjort klar til ophængning. Deltag også gerne med keramik, skulptur mm.
Afhentning: Søndag d. 29. oktober  kl. 14-15. Udstillingen er ikke bemandet, men hvis der er interesse for at købe et værk, kan kunstneren kontaktes via telefon. Købte værker kan afhentes 29. oktober kl. 14-15 eller efter aftale med kunstneren.

Ved spørgsmål kontakt Karen Tholle.